she'd make differences everyday. her smiling and sounding are becoming longer and constant. and she sleeps better.

I thought it's the name that influences her very much. Arissa means strong/ kuat. I pray to have her strong in health, passionate to us and full of spirit to live. But the 'spirit' extends to her behave. Kuat menangis, kuat menyusu, kuat ketawa, kuat ajak bersembang, kuat perasan kena marah padahal kita jerit panggil nama org lain yg jauh and kuat berkerut dahi, sampaikan masa tidur pun kuat berfikir....
I thought it's the name that influences her very much. Arissa means strong/ kuat. I pray to have her strong in health, passionate to us and full of spirit to live. But the 'spirit' extends to her behave. Kuat menangis, kuat menyusu, kuat ketawa, kuat ajak bersembang, kuat perasan kena marah padahal kita jerit panggil nama org lain yg jauh and kuat berkerut dahi, sampaikan masa tidur pun kuat berfikir....
tp sejak dia kecik ( i mean now she's a lot heavier) dia memang manja...
dan suka senyum, especially bila tahu ibu tengah ambik pic dia....
did she know that i was taking her pic? tgk tu, she's wearing the baju that my friend gave it as a gift. Nurul, baju ni muat2 kat dia walaupun tagged kat baju tu utk baby 3bulan. look how fast she grows up... tgk tgn dia yg berketak2 tu.... muka dah la mcm anak cina...
2 comments:
Comei and montel..semoga arissa jd yg terbaik
comey lote.. pinjam.. eheheh
Post a Comment